Pages

Monday 1 September 2014

PROMOSI MEALSHAKE BUY 3 FREE 1

Assalamualaikum....

Pagi pagi ada berita yang boleh menyegarkan mata iaitu promosi berganda ganda dari Shaklee. Beli 3 canister mealshake dapat free 1 canister. Wow seronoknya dengar. Kepada pengguna tegar mealshake apa lagi borong lah sekarang. Tengah promosi beli 3 canister dapat percuma satu dan buat stok siap siap. Kalau takut expired cepat apa kata anda kongsi dengan kawan atau saudara. Penjimatan yang hebat berganda ganda dan pelaburan yang sangat menguntungkan.

Sepanjang saya join sebagai ahli shaklee inilah pertama kalinya Shaklee buat promosi sebegini. Biasanya tiap tiap bulan Shaklee akan buat promosi beli 6 percuma 1 untuk produk pilihan mereka. Tapi kali ini kita dapat lebih sekiranya anda membuat pembelian 6 canister mealshake anda dapat 2 canister secara percuma. Seronok kan promosi ni.

Apa itu mealshake

Mealshake adalah berperisa vanila dan terasa seperti makan ais krim.
*Hidangan lazat, berkhasiat dan mudah disediakan yang pasti digemari oleh seisi keluarga.

*Sarapan segera penuh berkhasiat

*Sajian yang lazat, murah dan cepat disediakan.

*Makanan segera untuk dinikmati oleh semua lapisan

*Snek yang sungguh sedap dan boleh diambil pada bila-bila masa

*Sajian ideal yang rendah kolesterol, lemak dan natrium

Shaklee Meal Shake merupakan sumber protein yang lengkap dengan penambahan vitamin dan mineral. Ia membekalkan sembilan asid amino dalam nisbah yang seimbang untuk kesejahteraan tubuh anda dan amat diperlukan dala

Di samping itu, Meal Shakes Shaklee juga mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein, termasuk asid amino perlu dan tidak perlu.

Mealshake ni sesuai untuk siapa

* kanak kanak dari umur setahun keatas
* ibu megandung
* ibu menyusu
* mereka yang ingin menambah berat badan
* kanak kanak 'picky eater'
* kanak kanak yang selalu demam,antibodi lemah

Apa kebaikan mealshake

1) Nutrien lengkap Mealshake adalah multivitamin. Jadi ia menyediakan nutrien yang lengkap kepada tubuh kita. Ia juga mampu membekalkan tenaga sepanjang hari supaya kita lebih cergas dalam menjalani rutin harian. Apabila badan kita cukup zat dan khasiat, badan akan menjadi sihat dan sentiasa bersemangat dalam apa jua kerja yang dilakukan.

Mealshake kaya dengan protein yang mampu membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dll yang sihat dan baik. Bila sel-sel kulit sihat, dapat lah menyerlahkan kecantikan sesiapa yang minum mealshake secara konsisten. Ia juga dapat mengurangkan penyakit kulit seperti eczema, ruam, kurap, gegata dll. Protein juga mampu memperbaiki kerosakan sel-sel kulit contohya stretch mark.

2. Sumber terbaik serat pemakanan. Serat memberi banyak faedah kesihatan. Antaranya, ia baik untuk kesihatan sistem pencernaan dengan membantu mengurangkan sembelit. Serat juga boleh menyerap dan mengurangkan kolestrol serta mencegah penyakit berkaitan kolestrol seperti penyakit jantung.

Serat juga baik untuk proses detoks. Detoks dapat membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.

3. Kaya dengan kalsium Mealshake juga memberi faedah kalsium kepada pengunanya. Seperti yang kita semua tahu, kalsium amat penting untuk kesihatan tulang dan gigi juga otot-otot tubuh badan. Kalsium juga membantu kita mengekalkan berat badan yang ideal.

4. Indeks glisemik rendah Makanan yang berindeks glisemik tinggi dapat meningkatkan risiko penyakit diabetes dan penyakit jantung. Manakala, makanan berindeks glisemik rendah melepaskan glukosa secara lebih lambat ke dalam aliran darah sehingga membantu menstabilan kadar gula darah dan mengurangkan keinginan makanan karbohidrat (makanan manis). Makanan dengan indeks glisemik rendah boleh membantu tubuh membakar lemak dengan efisien. Oleh kerana inilah, mealshake sesuai untuk mereka yang mengidap diabetes dan sakit jantung.

Makanan yang rendah indeks glisemik juga mampu buat kita rasa kenyang dengan lebih lama. Jadi, untuk mereka-mereka yang sibuk bekerja tidak perlu risau jika terpaksa skip breakfast. Boleh minum mealshake sebagai breakfast dan buat kerja sepanjang hari dengan cergas. Paling penting, dapat menyediakan khasiat yang baik kepada tubuh badan walaupun sibuk.

Lain-lain khasiat / kebaikan mealshake adalah sebagai anti-oksidan kerana mengandungi vitamin-vitamin ejen anti-oksidan seperti vitamin A dan C. Oleh kerana mealshake ada vitamin B dan zat besi, dapat membantu penghasilan sel darah merah yang sihat. Jadi, dapat menghasilkan kompleksi kulit yang lebih cantik. Part cantik-cantik ni yang best kan. Ia juga amat membantu mereka yang ada masalah tekanan darah rendah dan anemia.

Berapa harga 1 canister mealshake? Hanya rm113.75 untuk satu canister mealshake dan boleh bertahan sehingga dua bulan. Bulan ni kan promosi Beli 3 percuma 1 apa lagi cepat cepat order sekarang.

Produk produk ini bukan bertujuan untuk merawat,mendiagnos,menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

Untuk pertanyaan lebih lanjut boleh terus hubungi saya di talian

Sms/whatsapp/call 0179753858
( Puan Yati)

Page : Farish Aryyan Vitamins & Health Supplements

Facebook : Suriati Yusoff

Cash on delivery sekitar Kemaman dan Dungun

Pos seluruh Malaysia

Jom kita lihat testimonial berjaya dengan penggunaan mealshake.

3 comments:

  1. Info yang menarik:-)
    http://raikankasih.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Mealshake memang sntiasa ada kt rumah.. Bukan anak je suka rasa dia, tapi Mealshake ni jadi minuman febret hubby juga..^_^
    http://nurkids2u.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Good info
    Kekalsihatdenganvitamin.blogspot.com

    ReplyDelete