Monday 21 October 2013

Set Ibu Menyusu

Kebanyakan ibu yang menyusu risau untuk mengambil sebarang supplement bagi menguruskan badan kerana bimbang ianya tidak sesuai untuk anak mereka. Apa yang di makan oleh si ibu akan turut di rasa oleh si anak. Tetapi kebanyakan dari mereka sangat teringin menurunkan berat badan dan inginkan bentuk badan yang cantik. Berita gembira buat ibu-ibu yang menyusukan bayi, Shaklee memperkenalkan beberapa produk yang sesuai utntuk ibu menyusu dan tidak memberi kesan sampingan kepada si anak yang menyusu badan. 


Ia adalah soy protein NON-GMO dimana terdapat 9 khasiat asid amino. Ibu-ibu yang mengambil Energizing Soy Protein dalam diet harian akan merasa tahan kenyang lebih lama dan tidak mudah lapar. Dalam masa yang sama Energizing Soy Protein boleh membantu penghasilan susu ibu dan memelihara kulit ibu dan juga anak yang disusukan. Ia juga secara tidak langsung akan membekalkan tenaga kepada si i agar tidak mudah letih dan stress.


Lecithin

Lecithin akan bertindak memecahkan lemak-lemak yang terkumpul. Ianya snagat friendly kepada ibu dan anak yang menyusu. Ibu yang menyusu biasanya kuat makan, jadi tidak perlu risau lagi kerana pengambilan Lecithin selepas makan akan memecahkan lemak-lemak yang berlebihan. So, tak perlu risau gemuk lagi.



Alfalfa adalah raja segala tumbuhan. Untuk turunkan berat badan, alfalfa bertindak untuk detox dan singkirkan lemak-lemak yang dipecahkan oleh Lecithin. Jangan tak tah, disamping untuk slim, alfalfa juga bertindak sebagai MILK BOOSTER kepada ibu-ibu menyusu. Bukan itu sahaja, alfalfa juga bleh merawat masaalah keputihan dan menggantikan tisu2 yang telah mati. Sebab itu siapa yang makan alfalfa, yang longgar pon jadi KETAT. Semua anda akan dapat dengan alfalfa. Khasiatnya all in one. Sangat-sangat berbaloi dan untung.



Kepada ibu-ibu menyusu, tidak perl risau lagi untuk mengambil supplement kuruskan badan kerana Shaklee menyediakan yang terbaik untuk anda. Selamat Mencuba!!!


No comments:

Post a Comment