Sunday 29 June 2014

Rahsia cergas sepanjang Ramadhan

Set Persiapan RAMADHAN.....
nak KEKAL CERGAS sehingga waktu berbuka??
Jom buat persiapan Ramadhan ni....Kuat FIZIKAL..kuat MENTAL...

Untuk CERGAS ,EXTRA TENAGA sehingga waktu berbuka.. sesuai untuk seisi keluarga...Semua ahli family boleh minum tau!!

SET persiapan ramadhan

#Performance Drink
#Esp
#Mealshake

*Performance drink untuk suami abang dan atuk. Ianya memberi rasa segar bertenaga sepanjang hari. Bagi yang bekerja yang memerlukan extra tenaga sesuai sangat mengamalkan produk ni sepanjang bulan puasa ni.

*Esp untuk isteri kakak dan nenek..ibu hamil..ibu menyusu..super hot mom...Tahun lepas saya sepenuhnya menyusu badan dan saya mengamalkan ESP+MILO sepanjang bersahur. Dan Alhamdulillah sepanjang seharian berpuasa saya masih kekal cergas aktif bertenaga sehingga waktu berbuka. Esp memberi tenaga yang berpanjangan malah saya tidak merasa terlampau haus sepanjang saya berpuasa. Esp juga memberi rasa kenyang sepanjang hari dan teramatlah sesuai kepada yang bercita cita ingin diet.

*Mealshake untuk anak2 yang baru belajar berpuasa, ibu hamil, ibu menyusu. Sesuai sebagai tambahan tenaga dan memberi rasa kenyang berpanjangan.

jom cepat2 buat stok sepanjang  puasa ni...produk READY STOK!!

#pengedarShakleeAnda
#CodKemaman
#posseluruhMalaysia

0179753858
Yatie

No comments:

Post a Comment