Thursday 28 August 2014

Projek memikat suami

Assalamualaikum dan salam sejahtera....woww entry saya pada hari ini macam hot sangat kan. Nak tahu apa yang hot tu baca sampai habis yer. Projek memikat suami ni antara program khas untuk group group Shaklee independent distributor kami. Ianya dilakukan bermula pada hari ini 1 september sehingga 40 hari berturut turut. Antara rancangan nya adalah untuk memasang strategi untuk mendapat percutian percuma dari Shaklee ke Italy tahun hadapan. Free trip ke Shaklee ni memang 100% ditanggung oleh Shaklee kita hanya perlu sediakan wang untuk kita membeli belah di sana.

Projek memikat suami ni adalah untuk mendapat tiket percuma untuk membawa bersama sama suami ke Italy pada tahun hadapan. Seronok kan kalau impian ini terlaksana dan kita dapat hadiahkan percutian yang hebat kepada suami tersayang. Dapatlah si isteri dan si suami berbulan madu lagi sekali bersama sama dengan hanya 'free of charge' daripada Shaklee. Alangkah seronoknya dilayan bak puteri raja dan diberikan layanan 'five star' oleh pihak shaklee. Bukan senang senang hendak perolehi percutian percuma kan.

Untuk merealisasikan projek ini saya perlu bertungkus lumus dalam menjayakan misi ini. Bermula sekarang saya kena pasang strategi untuk menjayakan program yang diimpikan ini. Alhamdulillah saya diberi jalan yang betul untuk meneruskan perjuangan saya dalam bisnes shaklee ini. Dan saya juga bersyukur kerana duduk di dalam susur galur yang sentiasa memberi tunjuk ajar dan dorongan untuk saya lebih maju dalam bisnes ini.

Nak join trip percuma ke Italy pada tahun hadapan? Ada syaratnya kena berdaftar sebagai ahli shaklee yang sah dulu. Nak tahu cara daftar ahli boleh kliks dibawah ni yer

Cara join ahli dan keistimewaannya

Selain daripada tu banyak kelebihan kelebihan lain sekiranya menjadi ahli shaklee yang aktif. Hendak tahu kelebihan dan keistimewaan yang saya dah terima sepanjang join ahli shaklee jemput baca di sini ye. Memang ada tak menyesal berdaftar sebagai ahli shaklee.

Seronoknya berbisness shaklee

Tahun depan kita semua pakat pakat honeymoon bersama hubby di Italy. Alangkah seronoknya dapat bagi percutian percuma kepada yang tersayang. Pasti hubby tersenyum lebar sekiranya impian ini dapat digapai dengan jayanya. Kita pun pasti tertunggu tunggu saat saat romantis sebegini kan. Semoga impian kami semua untuk mendapat percutian percuma dari Shaklee ke Italy termakbul dengan jayanya. Semoga Allah mempermudahkan segala urusan kami semua.Insya Allah...

No comments:

Post a Comment