Wednesday 11 February 2015

Pengedar Shaklee Kemaman Dan Dungun

Assalamualaikum....

Selamat pagi dan salam khamis yg penuh keberkatan kepada semua....


Saya merupakan pengedar sah shaklee  bagi sekitar kawasan Kemaman dan Dungun. Warga kemaman dan Dungun yang ingin dapatkan produk ni boleh hubungi saya dan saya sedia membuat penghantaran sehingga ke rumah pelanggan saya. Tiada caj tambahan yang dikenakan dan servis yang saya sediakan memang terbaik siap pakej dengan konsultasi secara percuma. 

Bagi pelanggan untuk sekitar Kemaman, Kijal , Kertih, Paka, Ketengah Jaya dan Dungun yang ingin dapatkan produk Shaklee secara direct tanpa caj postage boleh perolehi dari saya. Insya Allah servis yang saya tawarkan terbaik dan konsultasi yang jelas untuk semua pelanggan setia saya.

Saya juga menyediakan perkhidmatan 'cash on delivery' sekitar kemaman dan Dungun.  Ingin dapatkan produk Shaklee boleh hubungi saya di talian 0179753858 (Puan Yati). Saya akan membuat penghantaran sehingga depan pintu rumah customer saya.insya Allah pasti berpuas hati dengan perkhidmatan yang saya tawarkan.
Produk saya juga sentiasa ready stok.Ini bagi memudahkan customer saya yang inginkan produk on the spot. Banyak stok saya simpan kat rumah nak datang beli dan tengok sendiri boleh datang ke teratak saya iaitu beralamat di Kampung Teluk Kalong dan Kertih 3.

Dengan pembelian daripada saya pelanggan juga akan mendapat sesuatu yang istimewa yang akan diberikan oleh saya. Pelanggan yang sudah dapat pasti teruja membuat pembelian dengan saya.
Kepuasan hati pelanggan adalah keutamaan kami.

Berniaga kerana Allah pasti Allah tunjukkan jalan yang betul. Insya Allah...
jom buat belian dengan saya pasti anda berpuas hati.:-)

Ada sesuatu yang istimewa menanti anda....jangan lepaskan peluag ini.. :)

4 comments:

  1. Skarang di mana2, sangat mudah nk dapatkan vitamin shaklee. Sebabnya semakin ramai yg menjadi ahli. Dan make sure sid tu dapat memberikan service terbaik buat kita semua. in sya Allah...Jomm bershaklee ^_^

    JommSihatDanCantik -> COQHEALTH SHAKLEE TERBAIK DI PASARAN

    ReplyDelete
  2. Memang mudah bila boleh Cod vitamin shaklee di tempat sendiri. Cepat dan jimat duit posnya.

    ReplyDelete
  3. Peringatan mesra..pilihlah SID yang betul-betul membantu anda ye..jangan semata-mata nak murah je lepastu tak berkesan melenting kan..yang pasti service suriyati memang the best!

    ReplyDelete
  4. Selamat maju jaya semua SID :)


    http://fatinsoho.com/pince-and-pints-tempat-makan-best-kl/

    ReplyDelete