Wednesday 9 November 2016

Stokis Shaklee Kemaman & Dungun

Assalamualaikum....selamat pagi semua. Alhamdulillah cuaca hari ini cerah jer dan diharapkan cerah sehingga ke petang.Insha Allah mudah mudahan Amin...

Saya Suriati Binti Yusoff mama kepada seorang anak soleh Muhammad Farish Aryyan Bin Khairol dan isteri kepada suami yang hebat Khairol Kamaruddin. Saya adalah pengedar sah Shaklee untuk kawasan Kemaman dan Dungun. Bagi pengguna Shaklee yang ingin dapatkan produk ini secara 'cod' boleh perolehi dari saya.

Nak kenal saya? Inilah rupanya..taklah cantik sangat tapi manis tu ada..hihi...jangan marah..inilah rupa pengedar Shaklee Kemaman dan Dungun. Orangnya yang sangat 'friendly'.hihi....


Kepada sesiapa yang inginkan produk Shaklee boleh hubungi saya di talian 0179753858 dan bagi sekitar kawasan Kemaman dan Dungun Insha Allah saya boleh buat penghantaran atau lebih dikenali sebagai 'cod' Cash on delivery.Insha Allah stok sentiasa ada untuk memudahkan pelanggan saya mendapatkan produk Shaklee yang diingini. 

Bagi yang di luar kawasan saya juga boleh buat pengeposan. Proses pengeposan mengambil masa 1 hingga 2 hari bekerja sahaja. Biasanya Shaklee memggunakan perkhidmatan courier Gdex. Sekiranya anda membuat pembayaran sebelum pukul 3 pesanan akan dipos pada hari yang sama dan insha Allah esok akan dapat pesanan tu. Sistem Shaklee sangat efficient. 

Insha Allah saya akan memberikan konsultasi yang sempurna bagi semua pelanggan saya. Servis dan konsultasi secara effektif dan effecient yang akan saya berikan khas untuk pelanggan setia kesayangan saya.

Ni antara produk produk yang ada di jual di dalam Shaklee 

Shaklee sentiasa selamat
Sentiasa Berkesan
Sentiasa mesra alam


Berminat untuk dapatkan produk shaklee boleh hubungi saya 
sms/whatsapp/call 0179753858
Facebook : Suriati Yusoff
Page : Farish Aryyan Vitamins & Health Supplements
Cod area Kemaman dan Dungun
pos seluruh malaysia

No comments:

Post a Comment