Thursday 10 November 2016

Cod Shaklee Kemaman Dan Dungun

Assalamualaikum....
saya merupakan pengedar sah shaklee bagi sekitar kawasan kemaman.warga kemaman yang mahu produk ni boleh terus direct datang ke alamat saya 91-6,kampung teluk kalong 24000 kemaman terengganu. Di Teluk kalong ni rumah ibu bapa saya.

Saya juga berada di Felda Kertih 3. Bagi yang berada di kawasan Dungun yang ingin dapatkan produk Shaklee boleh datang direct ke rumah mertua saya di Felda Kertih 3.

Saya juga menyediakan perkhidmatan 'cash on delivery' sekitar kemaman dan Dungun. Bagi pelanggan yang tinggal sekitar kawasan kemaman,kertih, paka , ketengah jaya dan Dungun yang hendak sy buat penghantaran produk Shaklee boleh jer hubungi saya. Hendak Shaklee boleh hubungi saya di talian 0179753858 (Puanyati).

Saya akan membuat penghantaran sehingga depan pintu rumah customer saya.insya Allah pasti berpuas hati dengan perkhidmatan yang saya tawarkan.

Produk saya juga sentiasa ready stok.ini bagi memudahkan customer saya yang inginkan produk on the spot.

jom buat belian dengan saya pasti anda berpuas hati.:-)Konsultasi dan servis yang terbaik akan saya sediakan khas untuk pelanggan saya.

Bagi yang di luar kawasan saya juga boleh buat pengeposan. Proses pengeposan mengambil masa 1 hingga 2 hari bekerja sahaja. Biasanya Shaklee memggunakan perkhidmatan courier Gdex. Sekiranya anda membuat pembayaran sebelum pukul 3 pesanan akan dipos pada hari yang sama dan insha Allah esok akan dapat pesanan tu. Sistem Shaklee sangat efficient.

Berminat untuk dapatkan produk shaklee boleh hubungi saya
sms/whatsapp/call 0179753858
Facebook : Suriati Yusoff
Page : Farish Aryyan Vitamins & Health Supplements
Cod area Kemaman dan Dungun
pos seluruh malaysia

Suriati Yusoff
Pengedar Shaklee Kemaman & Dungun

No comments:

Post a Comment