Sunday 27 November 2016

Tanda tanda toksin berlebihan dalam badan

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Selamat bercuti pada semua yangvtengah seronok bercuti maklumlah cuti persekolahan baru sahaja bermula. Pasti sekarang ni tengah seronok bergembira bersama family tersayang. Dan ada juga yang tengah planning dan memikir untuk habiskan cuti persekolahan bersama anak anak dan family. Jaga diri dan kesihatan elok elok yer sekarang sudah masuk musim hujan. Saya doakan kawan kawan dan sahabat sekalian sihat hendaknya insha Allah Amin...

Hari ni saya nak menceritakan pasal tanda-tanda toksin berlebihan dalam badan. Bahayakah toksin yang banyak dalam badan? Jom saya rungkaikan permasalahan ini.

Adakah anda mempunyai tanda-tanda berikut:

👉Sering letih dan lesu
👉Lemah daya tumpuan dan daya ingatan
👉Sering alami sembelit atau cirit-birit
👉Timbulnya jerawat dan bintik hitam
👉Berat badan naik
👉Keguguran rambut dan kuku mudah rapuh
👉Sering alami sakit pada leher, kepala, bahu dan tengkuk
👉Cepat marah dan mudah murung
👉Sering merasa sakit pada bahagian tulang belakang, pinggang dan sendi

Simptom-simptom ini menunjukkan tahap toksin dalam badan yang sangat tinggi, dan untuk itu, anda digalakkan untuk melakukan proses DETOX.

Selain daripada simpton-simpton di atas, saya juga sarankan kepada sesiapa sahaja yang baru mahu memulakan program pemakanan kesihatan bersama suplemen Shaklee atau mana-mana supplemen, pastikan anda DETOX terlebih dahulu supaya badan dapat menyerap nutrien pada tahap optimum.

Antara supplemen Shaklee yg dicadangkan utk detoks ialah;

💖Alfalfa
💖Herblax
💖Peppermint
💖Dtx
💖Vivix

Set Detoks Shaklee
1)Alfalfa Complex - Mencuci darah, hati dan usus. Alfalfa ini sangat beralkali yang boleh mengembalikan kenormalan tubuh badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit dan otot.

2)Herb-Lax - Mencuci perut dan usus – Membersihkan najis yang tersekat dan meransang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersimpan lama atau tersekat. Sangat disyorkan pada mereka yang mudah sembelit.

3)Peppermint Ginger Plus - Rumusan empat jenis herba. Selain jintan manis dan jintan hitam, ia juga mengandungi pudina dan halia – herba tradisional yang telah digunakan sejak berkurun lamanya untuk melegakan tubuh.

4)DTX Complex - Tahukah anda bahawa hati merupakan PEMBERSIH RACUN dalam tubuh kita. Kerana itu ia perlu diservis setiap hari untuk membuang toksik dan racun dari badan kita. DTX Complex bertindak sebagai detoksifikasi untuk menyahtoksik bahan beracun dari hati seperti dadah dan bahan bernitrogen bagi memastikan seluruh organ berfungsi secara normal. Apabila fungsi hati terganggu, timbunan toksik dalam badan akan menyerang organ yang lain.

5)Vivix - Vivix Shaklee adalah minuman kesihatan yang kaya dengan anti oksidan yang dihasilkan daripada ekstrak anggur muskat, resveratrol dan bersama beberapa ramuan lain yang semulajadi. Ia merupakan suplemen anti penuaan tahap selluar yang terbaik di dunia. Detoks Program dengan Vivix Shaklee adalah program untuk menyahtoksin yang dilakukan selama 14 hari berturut turut untuk tujuan “pembersihan” organ, darah dan sel sel badan. Ia bukan sahaja semata mata untuk membuang toksin, malah Vivix Shaklee membantu memperbaiki sellular DNA kita, melambatkan penuaan tahap sellular, menggalakkan pembentukan mitochondria (pusat yang menghasilkan tenaga untuk sel) serta melambatkan pembentukan protin AGE yang boleh menyebabkan kerosakan dan menggangu keutuhan sel sedia ada.

Jom buang segala 'parasit' dlm tubuh badan kita dgn berdetoxs bersama supplemen Shaklee yg sihat semulajadi dan selamat.

Berminat untuk dapatkan produk shaklee boleh hubungi saya
sms/whatsapp/call 0179753858
Facebook : Suriati Yusoff
Cod area Kemaman dan Dungun
pos seluruh malaysia

No comments:

Post a Comment