Thursday 6 July 2017

Pengedar Shaklee Felda Kertih Dan Ketengah Jaya,Dungun,Terengganu

Assalamualaikum....Salam Syawal ..masih dalam mood beraya lagi kan..

Alhamdulillah cuaca hari ini cerah jer dan diharapkan cerah sehingga ke petang.Insha Allah mudah mudahan Amin...

Saya Suriati Binti Yusoff mama kepada seorang anak soleh Muhammad Farish Aryyan Bin Khairol dan isteri kepada suami yang hebat Khairol Kamaruddin. Saya adalah pengedar sah Shaklee untuk kawasan sekitar Ketengah Jaya dan Felda Kertih, Dungun. Bagi pengguna Shaklee yang ingin dapatkan produk ini secara 'cod' boleh perolehi dari saya.

Kepada sesiapa yang inginkan produk Shaklee boleh hubungi saya di talian 0179753858 dan bagi sekitar kawasan Dungun Insha Allah saya boleh buat penghantaran atau lebih dikenali sebagai 'cod' Cash on delivery.Insha Allah stok sentiasa ada untuk memudahkan pelanggan saya mendapatkan produk Shaklee yang diingini.

Bagi yang hendak terus direct ke rumah saya boleh ke alamat di bawah ini.

187 Felda Kertih 3, 2300 Dungun, Terengganu Darul Iman

Kalau tidak berjumpa boleh hubungi saya di talian yang diberikan dan saya akan share lokasi kediaman saya. Insha Allah senang je nak cari alamat rumah saya ni pasti jumpa nya..hihi..

Bagi yang di luar kawasan saya juga boleh buat pengeposan. Proses pengeposan mengambil masa 1 hingga 2 hari bekerja sahaja. Biasanya Shaklee memggunakan perkhidmatan courier Gdex. Sekiranya anda membuat pembayaran sebelum pukul 3 pesanan akan dipos pada hari yang sama dan insha Allah esok akan dapat pesanan tu. Sistem Shaklee sangat efficient. Sekiranya kawasan anda tidak menggunakan khidmat kurier Gdex jangan bimbang saya juga menggunakan perkhidmatan Pos laju dan semestinya servis pun laju.

Insha Allah saya akan memberikan konsultasi yang sempurna bagi semua pelanggan saya. Servis dan konsultasi secara effektif dan effecient yang akan saya berikan khas untuk pelanggan setia kesayangan saya.

Shaklee sentiasa selamat
Sentiasa Berkesan
Sentiasa mesra alam

Nak tambah income bersama sama buat bisnes shaklee pun boleh. Insha Allah kalau rajin usaha bonus pun banyak dapat.

Berminat untuk dapatkan produk shaklee boleh hubungi saya
sms/whatsapp/call 0179753858
Facebook : Suriati Yusoff
Page : Pengedar Shaklee Kemaman dan Dungun 0179753858
Cod area Kemaman dan Dungun
pos seluruh malaysia

No comments:

Post a Comment