Thursday 5 October 2017

Cod vivix kawasan Dungun, Terengganu

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua sahabat yang dikasihi.

Berita baik bagi pengguna tegar Vivix Shaklee bagi sekitar kawasan Dungun dan kepada anda yang tengah mencari Vivix bagi sekitar kawasan ini. Untuk penggemar Vivix yang berada di sekitar  Dungun, anda boleh dapatkan Vivix dari saya, Pengedar Sah Dungun.

Saya menyediakan perkhidmatan Cash on Delivery "COD" Vivix di sekitar kawasan Daerah Dungun, jadi boleh terus dapatkan dengan saya Stokis Shaklee Dungun dengan cepat dan pantas.

Insha Allah produk kami sentiasa ready stok bagi memudahkan pelanggan hendak on the spot. Insha Allah servis yang ditawarkan sangat berpuas hati dan cepat serta effektif. Konsultasi yang kami sediakan juga terbaik khas untuk pelanggan setia kami.

 Puan Yati, Pengedar Shaklee Dungun


Jom kita kenali apa itu vivix 

VIVIX tonik ajaib

Antara kandungan yang terbaik yang ada dalam Vivix adalah:

1. Anggur Muskat

Anggur muskat yang juga dikenali sebagai anggur nombor satu di Amerika menimbulkan kekecohan di kalangan masyarakat kerana kebaikannya yang boleh membuatkan kulit bertambah muda serta memberi kesihatan berpanjangan. Anggur muskat dan bijinya adalah satu daripada sumber terbaik antioksidan dan mempunyai ciri antiradang. Ini kerana sebatian phenolik tertumpu pada bahagian biji. Jika dibandingkan anggur lain, ia mempunyai 40 kali ganda lebih polifenol yang terdapat dalam arak merah yang terbukti berfaedah bagi kesihatan kardiovaskular, menurunkan tahap gula dalam darah selain melambatkan proses penuaan.

2. Elderberi

Selain anggur muskat, tumbuh-tumbuhan lain yang baik untuk kesihatan serta agen penuaan ialah elderberi. Ia adalah tumbuhan lasak tanah lembap di sepanjang tepi jalan dan sungai hanya di Eropah dan Amerika Utara. Elderberi sudah digunakan sekian lama dalam perubatan tradisional bagi mengubati asma, sembelit, artritis dan selesema. Tumbuhan ini adalah antioksidan yang kuat dan melindungi sel daripada kerosakan disebabkan toksin alam sekitar, diet tidak seimbang serta tekanan.

3. Polygonum Cuspidatum

Polygonum cuspidatum sejenis pokok saka terbesar di Asia adalah sumber semula jadi resveratrol sama seperti yang terdapat pada kulit anggur merah dan biji anggur merah. Tumbuhan ini mempunyai banyak faedah kesihatan dan sering terdapat dalam produk antipenuaan. Ini kerana kandungan resveratrol membantu memperlahankan proses penuaan, merendahkan kolesterol, merendahkan tekanan darah dan mengurangkan lebihan lemak yang tidak diperlukan tubuh.

4. Lobak Ungu

Lobak ungu adalah sumber vitamin A terbaik, mengandungi fitokimia yang mengandungi antioksidan, antibakteria, antiradang penyakit serta mengurangkan risiko penyakit jantung.

Jom kita kenali dulu apa itu Vivix?

Vivix Shaklee adalah antara makanan tambahan terbaik dari Shaklee. Vivix juga dikenali sebagai sirap shaklee. Ianya menjadi pilihan mereka yang mementingkan kesihatan dan kecantikan dan juga untuk awet muda. Di dalam vivix ianya mengandungi resveratrol. 

Apa itu resveratrol? Salah satu sebatian polyphenol dari tumbuhan.Resveratrol ni famous disebabkan ia terdapat dalam wine merah. Orang Europe especially french minum wine,dan kajian mendapati mereka kurang kes kematian disebabkan penyakit jantung. 

Resveratrol banyak dalam kulit anggur, kacang tanah. Vivix menggunakan resveratrol daripada polyganum cuspidatum iaitu sejenis tumbuhan herba yang tinggi dan lebat. Apa special nya resveratrol dalam Vivix? Kerana penyediaan dan kepekatan,magnitud kekuatannya Resveratrol dalam Vivix adalah higher potency, higher purity. Cara pengekstrakan Shaklee membolehkan ekstrak diambil pada ketulenan.paling tinggi 98%. Kajian dapati,ketulenan mempengaruhi keberkesanannya.

 So di pasaran, resveratrol Vivix paling tulen iaitu dengan purata ketulenan sebanyak 98%. Vivix bukan setakat supplemen resveratrol, Ianya gabungan polyphenol yang lain.

Vivix cukup bagus untuk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA.
  
*Memperbaiki DNA.
Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi,
bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.

*Memperbaiki tenaga sel.
Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel.
Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

*Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi.
Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar.
Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

*VIVIX merupakan tonik anti-penuaan pelbagai manfaat yang sesuai untuk mereka yang menghidapi diabetes, arthritis, gout, dan macam-macam lagi. Mengandungi resveratrol yang dipercayai mampu memperbaiki DNA seterusnya mencegah penuaan berlaku dengan pantas.

Siapa yang memerlukan Vivix Shaklee?Di bawah ini saya seneraikan individu yang boleh mengambil vivix sebagai supplement tambahan dalam kehidupan mereka, antaranya:

1. Pesakit SLE
2. Mereka yang berisiko penyakit kanser akibat keturunan / sudah pun menghidap kanser
3. Diabetes
4. Strok
5. Darah Tinggi
6. Cyst
7. Bantu baikpulij ketagihan rokok
8. Mempunyai masalah mata
9. Pesakit jantung
10. Bantu kurangakn insiden nyanyuk
11. Anti Penuaan
12. Mereka yang ingin kurangkan apa jenis penyakit

Antara Khasiat VIVIX adalah:

Di kala usia meningkat ini, pengambilan pelbagai jenis ubat atau vitamin menjadi sangat sukar. TETAPI, anda hanya perlukan 1 SUDU TEH VIVIX sahaja sehari. Mudah sahaja kan. Sangat sesuai untuk mereka yang sukar untuk menelan pil.

Kandungan VIVIX adalah 10 kali ganda lebih kuat daripada resveratrol dalam memperlahankan pembentukan Protein AGE



Kandungan di dalam vivix 

Vivix merupakan pilihan terbaik kerana ia salah satunya produk yang dapat merawat dari peringkat sel lagi. Jadi bagi sesiapa yang nak COD Vivix kawasan Kemaman dan Dungun boleh hubungi saya di talian di bawah. Insha Allah saya akan berikan konsultasi secara percuma dan terbaik buat pelanggan saya yang dihormati. 


Berminat untuk dapatkan produk shaklee boleh hubungi saya 
sms/whatsapp/call 0179753858
Facebook : Suriati Yusoff
Page : Pengedar Shaklee Kemaman Dungun 0179753858
Cod area Kemaman dan Dungun
pos seluruh malaysia


No comments:

Post a Comment