Tuesday 17 September 2013

Nutriferon


Menghilangkan Batuk&Demam pada Bayi Penyusuan Ibu
======================================
Atasinya dengan NUTRIFERON.........

Bagi yang ada bayi yang masih kecil dan alami batuk dan demam pasti ada yang berasa ragu-ragu untuk memberikan ubat kepada si kecil. Saya sendiri pun semasa anak saya berusia 1 bulan, takut untuk memberikan ubat demam pada pada bayi saya. Sebenarnya di sini saya nak kongsikan alternatif cara yang lebih semulajadi cara menghilangkan batuk dan demam pada bayi penyusuan ibu.

Cara yang ibu-ibu boleh buat adalah dengan meningkatkan tahap imun pada bayi melalui susu ibu. Jadi ibu-ibu yang menyusu perlu ambil makanan atau suplemen yang dapat tingkatkan daya tahan tubuh ibu terhadap penyakit. Selain daripada bawang putih, tembikai, cendawan butang, buah-buahan yang kaya dengan vitamin C, suplemen yang sangat bagus ibu-ibu menyusu ambil adalah NUTRIFERON Shaklee.

Suplemen ni memang sangat membantu meningkatkan tahap imunisasi tubuh ibu kerana mengandungi Interferon yang diperoleh daripada satu campuran proprietari ekstrak tumbuhan semulajadi yang berasal daripada biji labu, benih plantago, kuntuman bunga Japanese Honeysuckle dan bunga safflower. Interferon telah dikenalpasti oleh saintis dan komuniti perubatan di sebagai sesuatu yang amat penting bagi fungsi imun yang sihat. Kajian menunjukkan khasiat kesihatan yang luar biasa dan perlindungan imun yang diperolehi daripada campuran khas empat ekstrak tumbuhan di dalam NutriFeron.

No comments:

Post a Comment