Sunday 4 May 2014

Menyesal join shaklee??

Assalamualaikum...dengar tajuk entry blog saya ni amat pelik kan?kenapa saya sangat sangat menyesal join ahli shaklee ni?? saya sangat menyesal kerana lambat menyahut cabaran 'buat duit' dalam bisnes shaklee ni. Tapi sekarang syukur Alhamdulillah dipertemukan jodoh dengan shaklee ni.

Tersangat indah kerana saya mencampakkan diri saya bersama dengan bisnes shaklee ni. Di dalam shaklee ni tiada istilah downline bekerja untuk upline dan mengkayakan upline. Di dalam shaklee ni kita adalah sebagai 'social networking' iaitu sama sama dalam berbisnes ni. Siapa yang buat lebih maka dia menperoleh pulangan yang lebih. Di dalam shaklee kita buat bisnes melalui jualan produk. Shaklee banyak mengeluarkan produk produk kesihatan untuk seisi keluarga.

Shaklee adalah sebuah syarikat yang gah yang sudah lebih daripada 50 tahun bertapak dan kukuh di persada arena bisnes ni. Kerana pengalaman yang begitu kukuh dan lama bertapak pengguna percaya akan keberkesanan produk ni. Kita mencuba dan ikhtiar dan sebaik baik perancangan adalah DariNya.

Di dalam shaklee kita akan memperolehi 3c iaitu c yang pertama cash. Cash tu akan diperolehi dengan bonus yang akan dikreditkan kedalam akaun kita setiap tengah bulan kan. Syok kan tengah bulan orang lain kering dan tengah pokai kita siap dapat ganjaran Bonus daripada hasil tuaian kita melalui penjualan produk shaklee ni. Begitu indah dalam berbisnes shaklee ini kerana sekiranya kita mahukan income yang lebih kita kena berusaha lebih. Bonus yang akan dikreditkan kedalam akaun tu akan dikira berdasarkan pencapaian jualan kita. Semakin tinggi jualan kita maka semakin banyak bonus yang akan kita perolehi. Alhamdulillah sepanjang saya join bisnes ni syukur Allah sentiasa murahkan rezeki kami semua dengan income yang diluar jangkaan kami. Dengan usaha yang setimpal maka lebih la hasil yang akan kita perolehi.

C yang kedua yang akan kita perolehi dalam shaklee ni ialah Car. Bonus kereta tu sekiranya kita memenuhi kriteria yang telah ditetapkan oleh shaklee maka kita akan layak perolehinya. Car bonus tu akan diberi dalam bentuk cash dan kita sendiri boleh buat pilihan untuk membeli kereta idaman kita. Seronok kan sekiranya kita serius dan mempunyai impian yang besar tak mustahil kita akan memperolehinya. Dengan usaha yang bersungguh sungguh pasti nampak jalannya.

C yang terakhir ialah Convention. Convention ni adalah percutian dalam dan luar negara yang akan ditawarkan oleh shaklee untuk semua Shaklee Independent Distributor bagi yang layak. Bagi muslim shaklee menawarkan pakej untuk mengerjakan umrah. Selain itu shaklee juga menawarkan percutian ke negara negara yang hebat seperti Usa Italy dan tempat tempat yang indah diseluruh dunia.

Misi saya belum tercapai lagi dalam shaklee ni. Kerana saya tengah berusaha untuk daki satu per satu untuk mendapat title MASTER dalam shaklee ni. Insya Allah saya target dalam masa setahun dari sekarang saya akan memperolehi pangkat master tu.

Jom ringankan beban suami dengan menjana pendapatan dari rumah bersama sama TEAM HEBAT kami. Oohh begitu indah bekerja dari rumah. Di dalam shaklee semua di hujung jari . Order barang dan pengeposan pihak shaklee yang akan uruskan.Kita hanya bekerja click2 dihujung jari dan stay depan lappy or handphone. Seronok sangat berbisnes santai. penuh dengan ketenangan kerana bisnes ni kita yang punya. kita buat kita dapat dan kita sendiri yang akan tuai hasilnya. syokk gitu bisnes shaklee ni. I love bisnes shaklee forever.

Berminat untuk join bisnes ni..insya Allah akan di guide from zero to hero.Hubungi yati melalui sms@whatsapp@call 0179753858
insya Allah akan memberi tunjuk ajar yang full support...

No comments:

Post a Comment