Friday 18 April 2014

Seronoknya bisnes shaklee

Assalamualaikum.....aku hanya insan biasa hidup seperti manusia lain juga. Pengalaman,dugaan cabaran suka duka membuatkan ku lebih matang dan dewasa dalam meniti hari hariku.Allah duga sebab Allah sayang aku. Bertapa banyaknya nikmat hidup duniawi yang Kau hadirkan dalam hidupku. 
Bekerja dari rumah dan menjadi suri rumah sepenuh masa adalah pilihan yang tepat bagi semua yang bergelar ibu. Siapa tak nak kan melihat tumbesaran anak anak depan mata dan rumah tangga terurus. Dek kerana itu saya nekad berhenti kerja di sebuah syarikat swasta dan fokus untuk lebih mempergiatkan empayar bisnes shaklee ni. Saya sekarang merupakan suri rumah berijazah yang menjana pendapatan dari rumah secara online dan offline. Sungguh seronok berbisnes ni.
Semua manusia didunia ni tak pernah lari dari pengalaman pahit suka duka mahupun manis. Allah uji semua hambanya. Allah tak akan uji hamba Nya kalau kita tak mampu untuk tanggung ujian itu. Semua orang pernah diuji olehNya.Sebagai tanda Allah mengingati hambaNya. Perancangan Allah adalah sebaik baik nya. Pasti setiap ujian akan berakhir dengan kemanisan dan kebahagiaan.
Alhamdulillah syukur diperkenalkan dengan bisnes Shaklee ini. Banyak pengalaman berharga suka duka cabaran dugaan dalam menghadapi liku liku bisnes ini. Bukan senang untuk senang dan bukan susah untuk menjadi susah. Walaupun kesihatan kurang mengizinkan selepas menjalani pembedahan namun rezeki bersama Shaklee tetap ada. Bisnes pun berjalan seperti biasa kerana bisnes ini sangat mudah hanya online dan semua dihujung jari.
Sape sape yang berminat untuk join team hebat kami dalam bisnes ni boleh hubungi yati 0179753858. Sms/whatsapp/telegram.

No comments:

Post a Comment