Wednesday 9 April 2014

Awas!!ubat kurus

Assalamualaikum....

Pengguna yang bijak hendaklah memilih supplement yang bagus,sihat dan mengandungi bahan yang terjamin. Shaklee menawarkan supplement dari bahan semulajadi, bersih dan Halal. Bahan bahan semulajadi dan yang diuji lebih spesifik sahaja dihasilkan oleh syarikat shaklee. Pihak shaklee sangat menitik beratkan tentang kualiti bagi menjamin pengeluaran produk yang bermutu tinggi dan terhindar dari tercemar.

Semalam negara kita dihebohkan dengan berita ubat kurus beracun dipasaran. Ianya mengundang kepada kes kematian dan memudaratkan kesihatan kerana bahan yang terkandung dalam tu mengandungi bahan beracun.

Sebagai pengguna yang bijak hendaklah menyelidik dan mempunyai ilmu tentang sesuatu supplement sebelum kita bercadang untuk menggunakannya. Pilihlah perunding kesihatan anda yang boleh memberi tunjuk ajar sepenuhnya tentang produk yang ditawarkan.

Pilihla produk shaklee yang semestinya halal bersih dan diperbuat daripada bahan semulajadi.  Insya Allah dengan penggunaan yang konsisten akan dapat hasil yang diingini. Tak salah mencuba kan..kita usaha Allah yang menentukan segala galanya.

Untuk keterangan lanjut mengenai produk shaklee ni boleh terus hubungi saya sms/whatsapp/call 0179753858(yati)
pengedar shaklee sekitar kemaman.

No comments:

Post a Comment