Monday 7 April 2014

Side income with Shaklee

Anda ingin menjana pendapatan sampingan mahupun pendapatan sepenuhnya??

anda mahu ringankan bebanan suami??
kos sara hidup yang tinggi amat amat merunsingkan pikiran anda??

inginkkan freedom keje??ingin bersara awal??anda semua yang decide apa yang anda mahu.....

Bismillahirahmanirrahim.....
Pertamanya syukur kepada Allah kerana mempertemukan saya dengan Shaklee. Di dalam shaklee kita akan dapat 3c...iaitu cash, car dan convention. setiap bulan shaklee akan masukkan bonus berupa wang tunai kedalam akaun.sekiranya banyak jualan yang kita buat banyaklan bonus yang kita dapat.

Shaklee banyak membantu saya mengenal erti sabar untuk berjaya dalam bidang perniagaan. Malah sekiranya kita fokus dan serius kita mampu mencapai bonus sehingga 6 angka seperti jutawan shaklee kita iaitu Puan Cerry.

Kepada yang masih tercari cari bisnes apa yang hendak dibuat saya cadangkan joinla bisnes ni.Kerana saya sendiri dah merasa keseronokan dalam bisnes ni.Bisnes ni saya lah yang boss dan saya juga yang kuli..hihi...bertapa seronoknya bekerja dari rumah..Rumah tangga suami dan anak anak tidak terabai malah seronok melihat perkembangan anak dari sehari ke sehari.

Ingin sertai saya dalam menjana pendapatan sampingan atau jana pendapatan dari rumah?jom sertai kami yang dinaungi oleh leader leader yang hebat yang sentiasa memberi full support kepada yang beyul betul minat dalam bisnes ni.Tiada paksaan dalam bisnes siapa yang berusaha pasti akan nampak impak yang gilang gemilang.

Berminat nak join team hebat kami yang diketuai oleh master master yang hebat lagi disegani boleh hubungi saya di talian 0179753858. boleh call/whatsapp/sms di no ni yer..

Insya Allah kami akan membantu anda merialisasikan impian anda bersama shaklee. we love shaklee

No comments:

Post a Comment