Monday 7 April 2014

Harga ahli shaklee hanya untuk ahli shaklee sahaja

Assalamualaikum....
Kepada semua pelanggan yang dihormati,
Bermula 1 April saya tidak dapat lagi menawarkan harga diskaun ahli kepada semua pelanggan yang bukan ahli, setelah dikuatkuasakan oleh Shaklee bagi menjaga kebajikan semua pengedar. Ni adalah ketetapan undang undang yang telah ditetapkan oleh pihak Shaklee saya hanya menurut perintah.

Walau bagaimanapun anda masih boleh mendapatkan harga ahli dengan mendaftarkan diri sebagai ahli dengan bayaran RM75 bagi semenanjung dan rm85 bagi sabah dan sarawak (lifetime membership) sahaja. Jika inginkan keahlian percuma, anda boleh membuat pembelian berjumlah RM650++ ke atas. Setakat ini yang paling popular untuk keahlian percuma ialah pembelian 3 KOTAK COLLAGEN POWDER ataupun 2 BOTOL VIVIX.

Sekiranya terdapat sebarang pertanyaan anda boleh hubungi saya pada bila2 masa. Saya sedia melayan pertanyaan anda semua.Sekian terima kasih

Saya boleh dihubungi dengan sms/whatsapp/call 0179753858(yati)

No comments:

Post a Comment