Saturday 5 April 2014

Pengalaman bersama Shaklee

Assalamualaikum...alhamdulillah dipertemukan jodoh dengan shaklee. disini saya ingin kongsikan bagaimana saya bermula dengan shaklee.

Pada mulanya saya amalkan produk shaklee ni dengan consume esp semasa saya mengandungkan anak ke 2 saya ketika tu saya hamil 6bulan. Sebelum ni saya ada kisah sedih dalam hidup kami sekeluarga kerana saya telah kehilangan anak sulong saya semasa dalam kandungan 38minggu. Selepas itu saya bertekad amalkan pemakanan yang sihat bagi memastikan anak ke 2 saya ni selamat dilahirkan. Oleh itu bermula la kisah saya bersama shaklee. Semasa saya amalkan esp ni saya belum join ahli lagi.

Dipendekkan cerita bermula 19 julai 2013 saya mendaftar sebagai ahli dibawah upline saya Master Farhah Amirah.Alhamdulillah bulan 0ctober 2013 saya naik pangkat menjadi supervisor.Syukur ya Allah..Sehingga kini alhamdulillah income saya dah mencecah 4 angka. dan aim dalam diri untuk terus maju dalam bidang ni insya Allah.

Didalam shaklee ni saya belajar suka duka dalam bidang perniagaan.Ianya banyak mengajar saya untuk lebih focus berdikari dan jangan cepat putus asa. Alhamdulillah saya bertekad untuk focus bidang ni dan saya ambik keputusan berhenti keje pada Januari 2014.

Begitu indah 'work at home mama' anak dapat saya lihat perkembangannya dari sehari hari. Syukur ....terima kasih ya Allah.Suami saya pun banyak menyokong saya.Beliau merupakan pemimpin yang banyak memberi sepenuhnya sokongan kepada saya. Banyak urusan 'cod' , pengeposan dan juga role model dalam biz ni beliau la yg ambil tugasan ni.terima kasih hubbyku...insya Allah hadiah Superbike yang dijanjikan itu akan ditunaikan...

Untuk kawan kawan yg diluar sana inginkan menjana pendapatan sampingan ataupun sepenuhnya jom sertai team kami yang hebat.insya Allah akan dibimbing sehingga berjaya.yang penting usaha kenalah setimpal dengan apa yang kita nak.

untuk keterangan lebih lanjut boleh hubungi saya sms/whatsapp/call 0179753858 (yati)

No comments:

Post a Comment