Thursday 10 July 2014

Daftar Ahli Shaklee Secara Percuma

Assalamualaikum dan salam sejahtera.....

Nak join ahli dengan percuma? Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma (FREE MEMBERSHIP)

Memang betul. Percuma je tau. FREE MEMBERSHIP. Tak percaya? Memang ada dan ianya sangat mudah. Sudahla dapat free membership, akan dapat nombor keahlian on the spot. Tidak perlu menunggu lagi.

Cara daftar ahli untuk free membership memang sangat mudah. Anda boleh kumpul order bersama kawan-kawan ahli keluarga atau sedara mara dan buat belian sekaligus. Semua orang akan layak mendapat harga ahli dan anda akan mendapat FREE MEMBERSHIP. Mudah bukan?

Syarat-syarat untuk free membership shaklee.

♡♡Anda boleh buat belian produk bernilai RM650 atau dengan nilai 200uv (point). Saya akan bagi senarai produk untuk anda pilih dan tiada had produk, boleh pilih apa sahaja janji cukup 200uv. Bila senarai barangan sudah dipilih saya akan kirakan samada cukup melayakkan diri untuk dapat free membership.

♡♡ Cara mudah lagi satu adalah anda buat belian 2 botol vivix kerana pembelian 2 botol vivix dapat melayakkan anda untuk mendapat free membership secara sekaligus. Mudahkan?

♡♡ Lagi satu cara adalah dengan pembelian tiga kotak collagen shaklee anda akan mendapat free keahlian juga. Lagi bertuah bulan ni promosi collagen. Senang jer kumpul order dengan kawan kawan sedara mara kumpul beli tiga kotak terus dapat free membership.

Sebelum jadi ahli apa anda perlu buat?
Pilih orang yang betul untuk anda bernaung. Pastikan reputasinya, pastikan dia boleh membimbing anda hingga berjaya. Bagi yang tidak mahu berbisnes juga boleh join jadi ahli shaklee tapi perlu juga ada upline yang bagus untuk membimbing anda dari segi consultation produk

Apa nak buat bila sudah daftar ahli?
Setelah daftar ahli shaklee anda akan diberikan satu kit member berupa satu beg. Ianya akan sampai ke pintu rumah anda menggunakan kurier. Dalam tu mengandungi semua tentang buku produk dan sebagainya.

Pastikan anda tahu cara membuat order sendiri melalui laman web shaklee iaitu shaklee2u.com.my kerana ia akan memudahkan untuk anda membuat order nanti. Boleh order sendiri melalui online atau jika ada kekangan boleh beritahu upline anda apa harus dibuat.

Jika saya mahu berbisnes?
Bagitau upline anda (orang yang anda daftar shaklee) yang anda ingin serius untuk mulakan bisnes. Lebih senang kalau saya sendiri memang mempunyai empayar yang dijaga rapi tetapi hanya khas untuk ahli yang mendaftar di bawah saya sahaja. Gerenti tidak menyesal melainkan anda mahu tetapi tidak mahu ditunjuk ajar. Kalau serius buat bisnes ni pasti dapat jadi side income bersama shaklee.

Apa yang anda akan dapat dengan serius dalam shaklee?
Anda berpeluang mendapat 3C dalam shaklee iaitu CAR, CASH & CONVENTION.
Car ni adalah bonus kereta (saya dah dapat 2 kereta melalui bonus kereta), cash juga alhamdulillah dapat sangat berbaloi dan convention (trip vvip secara percuma ke luar negara) juga dapat free untuk sekeluarga. Betul-betul bisnes keluarga kerana dengannya saya dapat membawa seluruh ahli keluarga melancong dengan pakej vvip percuma dari shaklee.

Anda mahu jadi ahli shaklee dan ingin mengetahui cara daftar shaklee dan keistimewaannya?
Mudah sahaja hanya klik di sini:

Cara join ahli shaklee dan kelebihannya

Untuk maklumat lanjut boleh hubungi saya pengedar Shaklee Kemaman untuk lebih details.

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.
These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **




No comments:

Post a Comment