Tuesday 7 October 2014

Set tambah berat badan Shaklee

Assalamualaikum dan salam sayang semua pembaca setia blogger yati. Masih dalam mood beraya ker? Hihi...mesti banyak makan daging kan..saya hari hari menu masakan berasakan daging...Alhamdulillah rezeki jiran jiran yang bagi.

Entry saya pada kali ini saya nak kongsikan tentang set tambah berat badan. Adakah anda seorang yang kurus kering sampai apabila ditiup angin seakan nak terbang? Kurung kering sehinggakan orang mengelarkan orang lidi?? Pasti perasaan yang tidak enak kita rasa apabila mempunyai tubuh badan sedemikian. Berat badan yang ideal, ramping dan menawan adalah pujaan bagi setiap orang lebih lebih lagi yang perempuan yang sangat mementingkan penampilan diri. Yelah kan kalau perempuan yang sudah berkahwin pasti mengimpikan tubuh badan yang cantik untuk tatapan suami yang tersayang. Apa  tidaknya kalau tidak suami pandang perempuan lain pasti perkara ini tidak diingini oleh wanita.


Disini saya ingin ceritakan set tambah berat badan dari Shaklee yang terdiri daripada mealshake, vitalea dan b complex. Semua vitamin vitamin ini mempunyai fungsi fungsinya di dalam membantu menambah berat badan seseorang.

Jom kita lihat antara fungsi fungsi set ini.

Mealshake

Berfungsi sebagai makanan tambahan yang terdiri daripada protein. Meal Shakes Shaklee menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan harian. Ia dihasilkan untuk semua golongan - bayi, pelajar, kanak-kanak membesar, ibu mengandung, para atlet, orang sakit, orang yang sibuk bekerja atau yang selalu mengambil makanan segera. Jika anda mencari sarapan pagi yang penuh khasiat, Meal Shakes merupakan pilihan paling bijak.

Manfaat utama :-

1. Nutrisi yang lengkap - menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat yang diperlukan oleh badan . Ia juga mengandungi lesitin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak

2. membantu tumbesaran

3. Anti Oksida

4. Mengembalikan seri wajah

5. Lazat - minuman yang lazat untuk dinikmati bersama fuktosa semulajadi. Tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan.

Vita-lea

Membantu memberi extra tenaga dan
Menambahkan selera makan. Vita-lea Shaklee merupakan mutivitamin dan multimineral yang pertama dicipta di dunia. Tablet vita-lea disaluti dengan serbuk nutrisi- spirulina. Ia merupakan tablet multi-vitamin paling pantas di dunia terlarut dalam air dan juga tubuh manusia. Mineral yang terkandung  di dalamnya mudah berintegrasi dengan protin untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil.

Manfaat utamanya :-

1.Penambahan tenaga segera - pemberi tenaga, kecergasan tubuh dan kekuatan mental.

2. Pelengkap nutrisi

3. keupayaan sistem produktif

4. Metabolisme

5. Elemen penting pada sel tubuh

6. Melindungi organ.

B complex

B- Complex Shaklee mengandungi 8 komponen penting vitamin B, termasuklah 100% biotin dan asid folik. Kesemua 8 komponen ini perlu ada pada vitamin B-kompleks untuk mendapatkan keseimbangan dan keberkesanan yang sempurna.

Manfaat utama :-

1. menukarkan makanan kepada tenaga.

2. melawan tekanan- memastikan kesihatan fungs saraf sekaligus meredakan sakit kepala, tekanan, kemurungan dan insomnia.

3. membantu tumbesaran - menggalakkan tumbesaran yang sihat dan normal bagi bayi dan kanak-kanak. membantu pembinaan DNA dan sel-sel baru serta mengurangkan risiko kecacatan otak atau tulang belakang.

4. rambut beruban dan gugur

5. baik untuk mata

6. mencegah anemia

7. meredakan senggugut

Set ini sangat besesuaian bagi yang ingin menambah berat badan disamping mengamalkan pemakanan yang sihat serta senaman. 

Ingin jadi ahli Shaklee dan mengetahui keistimewaannya klik disini cara join ahli dan kelebihannya.

Warga Kemaman dan Dungun untuk dapatkan produk shaklee dengan konsultasi percuma boleh perolehi disini Pengedar Shaklee Kemaman

Untuk maklumat lanjut dan order boleh hubungi saya seperti talian di bawah.

0179753858 ( Puan Yati)

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.
These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **


No comments:

Post a Comment