Monday 29 September 2014

Carotomax Shaklee Vitamin Untuk Mata

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca setia blogger saya. Apa khabar semua..harap sihat sihat sentiasa dan diberi kesihatan yang berpanjangan.

Pada kali ini saya nak kongsikan entry tentang carotomax. Pernah dengar tak apa itu carotomax? Carotomax kecil kecil cili padi. Botol dia comel jer kecil molek jer...tapi manfaatnya sangat bagus. Ni lah rupa carotomax.. comelkan kecil jer botolnya. Sebotol ada 30 biji dan boleh tahan selama sebulan.

Carotomax Shaklee

Carotomax ialah campuran proprietari alfa-karotena, astaxanthin yang memberikan manfaat kuasa karotenoid serba lengkap. Makanan harian anda sahaja tidak mencukupi untuk membekalkan kekuatan dan keaslian perlindungan antioksidan sebegini.

Carotomax mengandungi karotenoid semula jadi daripada buah dan alga dunaliellasalina.

♡ mengekalkan kesihatan yang vaik
♡ membantu mengalakkan pertumbuhan, menajamka  penglihatan dan merangsang perkembangan tisu
♡ memelihara kesihatan kulit dan fungsi membran mukosa
♡ tidak mengandungi perisa atau pewarna tiruan,pemanis dan pengawet.

Manfaat utama Carotomax 

♧ Lebih sihat dari Vitamin A
Penemuan terawal vitamin adalah pada tahun 1912 iaitu Vitamin A. Didapati juga pengambilan berlebihan vitamin A akan menyebabkan toksisiti. Walau bagaimanapun ahli saintia menemui beta karotena pada tahun 1932, satu prekursor vitamin A dan beta karotena didapati selamat untuk diambil.

♧ mempertingkatkan penglihatan
Ia menghasilkan "ungu visual" yang boleh kuta kekalkan penglihatan di dalam gelap. Ia mempertingkatkan masalah penglihatan seperti nyctalopia iaitu rabun malam, rabun dekat, presbyopic,astigmatism, xerophthalmia iaitu mata kering, kelesuan mata,glaucoma, katarak, floaters,eye bags dan gegelung hitam di mata.

♧ Meredakan penyakit kulit
Pengambilan yang banyak akan melegakan masalah kulit seperti psoriasis, senile plaque, kulit kerinf, kulit gugur, jerawat dan akne. Penggunaan luaran untuk merawat pustule,scabies,akne,ulser kulit.

♧ Melindungi epithelial
Ia memelihara lapisan luar kornea, rongga oral,usus,perut,paru paru, bronkus,pundi kencing,ocari semasa disintegrasi tisu, merawat ulser saluran usus.

♧  Melawan kanser dan oksidasi
Pengambilan kerap beta karotena mengukuhkan sistem imun, melambatkan penuaan dan menyekat aktiviti bahan kanser dan menghalang pembentukan sel sel kanser. Ini akan mengurangkan risiko kanser, terutama sekali kanser paru paru dan payudara. Ia juga mengurangkan radikal bebas dan menyingkirkan sel sel mati yang teroksida.

♧ Menghalang infeksi
Merangsang enzim membunuh kuman,menyekat dan mempertingkatkan kondisi penyakit sistem respiratori paru paru: batuk, hepatitis,asma, dan selsema.

♧ Mengalakkan perkembangan normal dan sihat
Merangsang perkembangan kanak kanak dan remaja,menguatkan tulang,melindungi rambut,kulit,membran mukosa,gigi sihat dan sistem reproduksi serta penghasilan sperma yang sihat.

Carotomax vitamin mata terbaik

Ingin jadi ahli dan tahu keistimewaannya klik disini cara join ahli dan kelebihannya.

Warga Kemaman dan Dungun untuk dapatkan produk shaklee dengan konsultasi percuma boleh perolehi disini Pengedar Shaklee Kemaman

Untuk maklumat lanjut dan order boleh hubungi saya seperti talian di bawah.

0179753858 ( Puan Yati)


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.
These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **



1 comment:

  1. Carotomax memang gedbaik untuk mata....jangan lewatkan untuk mengambil sebiji carotomax untuk kesihatan mata anda

    ReplyDelete