Wednesday 10 September 2014

Gaji lumayan hanya bekerja dari Rumah

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Wah!! Gaji lumayan hanya bekerja dari rumah?Siapa yang tak nak kan.Bekerja dari rumah tapi gaji bertaraf Ceo syarikat. Memang dengar pun dah kagum. Tapi betul ke? Ada ke gaji bertaraf ceo hanya bekerja dari rumah? Jom habiskan membaca entry ini dahulu!

Pernah dengar tak dengan Shaklee?Shaklee bukan MLM yang perlukan cari orang bawahan untuk dapatkan bonus yang tinggi. Shaklee Independent Distributor (Sid) menjalankan perniagaannya dengan ada nya transaksi jual dan beli barang. Sekiranya banyak jualan yang kita jual maka tinggilah bonus yang kita dapat. Shaklee akan membayar bonus berdasarkan purata jualan seseorang Sid setiap bulan.

Perniagaan Shaklee adalah perniagaan yang patuh syariah kerana adanya transaksi jual dan beli. Produk ini juga halal dan mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM). Tidak perlu bimbang dan meragui produk Shaklee ini kerana syarikat ini sudah beroperasi lebih 50 tahun bertapak kukuh di pasaran dunia. Denyan penyelidikan yang menyeluruh saintis saintis Shaklee berjaya menghasilkan produk yang bermutu tinggi dan dijamin keberkesanannya. Ramai sudah pengguna yang berpuas hati dengan produk produk ini .Kalau produk tak berkualiti manakan tidak boleh bertapak dan berkembang maju lebih dari 50 tahun kan .Produk produk Shaklee diperbuat daripada bahan semulajadi bersih dan mesra alam.

Bisnes Shaklee ini bekerja dari rumah pun boleh untuk menjana pendapatan. Untuk jadikan pendapatan tetap pun boleh sekiranya seseorang itu fokus pada bidang ini. Bagi yang menambah pendapatan sampingan juga dialu alukan. Hanya memerlukan handphone atau laptop dan internet serta keinginan daya usaha yang tinggi pasti membuahkan hasil yang lumayan. Tidak hairanlah ada segelintir Sid ini yang dulunya memegang jawatan yang tinggi seperti engineer cikgu eksekutif sangup berhenti kerja dan fokus pada bisnes Shaklee. Memang hebat penangan Shaklee dalam kehidupan mereka. Mereka mampu menjana pendapatan sehingga 4,5 dan 6 angka sebulan. Yang pasti kami bukan goyang kaki sahaja dan tunggu duit masuk dalam akaun kami. Yang pasti kami bekerja mempromosikan dan memperkenalkan produk produk Shaklee kepada orang ramai.

Memang keinginan bagi ibu ibu untuk bekerja dari rumah kerana anak anak terurus dan kewajiban sebagai isteri dan ibu lebih diutamakan. Orang yang pertama yang gembira pastilah suami kita kan. Mana taknya kita mampu menolong suami meringankan beban disamping dengan kos sara hidup yang senakin meningkat dari hari ke hari ini. Bonus yang kita perolehi hasil jualan produk shaklee ini dapatlah kita gunakan untuk membantu suami. Tidak salah untuk meringankan beban suami. Selain dari itu bukan cash sahaja yang kita dapat dari Shaklee malah peluang untuk memperolehi percutian percuma bertaraf lima bintang bagi yang layak. Inilah peluang untuk kita hadiahkan pada yang tersayang percutian yang tidak pernah dibayangkan. Percuma lagi tu memang syoklah dapatlah berbulan madu lagi sekali dengan suami. Pasti suami akan merasa istimewa dan dihargai.

No comments:

Post a Comment