Wednesday 10 September 2014

Mealshake dan Si manja

Assalamualaikum dan salam sejahtera....

Adakah anak anda seorang yang susah nak makan?Setiap kali kita nak suapkan makanan terpaksa bekejar untuk dapatkan si manja anda. Pasti ibu ibu risau akan khasiatnya dan bimbang anak tidak cukup nutrisi dan tidak dapat membesar dengan jayanya. Usah risau lagi sekarang ada alternatif untuk ibu ibu bagi anak yang sukar untuk makan.

Cubalah mealshake shaklee hari ini.Pasti pelaburan anda berbaloi baloi. Mealshake ini berperisa vanila dan rasanya seperti memakan ais krim vanila. Pasti si manja anda pun suka dan mengemarinya. Anak saya sejak berumur satu tahun saya sudah memberinya makan. Hanya sesudu sehari di campurkan di dalam susu si manja dan sedia untuk di minum.

Alhamdulillah sepanjang anak saya minum mealshake jarang sekali anak saya demam. Mealshake membantu menguatkan antibodi dalam badan di samping menguatkan daya tahan imun badan. Jika dibandingkan bulan bulan kita terpaksa menyimpan simpanan untuk kos rawatan ke klinik atau hospital lebih bail berikan si manja anda Mealshake. Ini sudah terbukti oleh ibi ibu di luar sana yang sangat berpuas hati dengan keberkesanan mealshake ini.

Graph berat badan anak saya pun meningkat dari bulan ke bulan. Berita gembira ini pasti memberikan kegembiraan buat si ibu. Sekarang saya tidak perlu terkejar kejar dan paksa anak saya makan. Dia yang mula mula dah mintak nasi. Berita ini sungguh mengembirakan hati si ibu. Susu pun anak saya minum seperti biasa dan Alhamdulillah ramai kawan kawan dan saudara mara tegur anak saya sudah nampak berisi. Manakan tidaknya dahulu badan kurus kering dan bila dukung terasa ringan jer. Sayalah orang pertama yang merasa teruja apabila anak saya membesar sihat seperti kanak kanak lain.

Bagi anak anak yang ada asma mealshake ini juga sesuai untuk diberikan pada anak. Mealshake kaya dengan sumber vitamin dan mineral untuk menguatkan antibodi seseorang. Kesian kan kalau ada anak yang asma terpaksa pergi ke klinik atau hospital untuk disedut. Kalau tiap tiap bulan perlu pergi sedut pasti memerlukan kos yang tinggi jugak kan. Oleh itu saya cadangkan pada ibu ibu di luar sana cubalah mealshake. Harga mealshake tidaklah mahal sangat jika dibandingkan kos kos rawatan perubatan yang kita perlu keluarkan setiap bulan untuk merawat sakit demam anak anak kita.

Anak anak yang diberi minum mealshake juga aktif dan cepat memberi tumpuan. Ini bermakna sel sel otak anak anak sedang berhubung dan otak otak nya sedang berkembang untuk menjana sesuatu perkara. Di dalam kelas anak anak akan merasa bertenaga tidak.mengantuk dan dapat memberi.komitmen pada pembelajarannya. Maka tidak hairanlah kalau anak anak yang pintar dan berjaya sentiasa mengamalkan supplemen kesihatan seperti mealshake.

Untuk ketahui lebih lanjut lagi tentang produk mealshake ini boleh pergi ke link ni keistimewaan mealshake . Mealshake bukan sahaja sesuai untuk kanak kanak malah orang dewasa pun boleh mengamalkannya. Bagi yang ingin menambahkan berat badan bolehla mencuba mealshake. Insya Allah dengan penggunaan yang konsisten pasti berjaya mendapatkan berat badan yang ideal dan diingini.

Harga 1canister mealshake ialah RM113.75. Nak jimat??

Daftarlah sebagai ahli Shaklee . Penjimatan sehingga 20% hingga 30% . Malah ada keistimewaan tersendiri.

Baca sini untuk tahu keistimewaan join ahli Shaklee dan cara join ahli

Keistimewaan keistimewaan Berdaftar sebagai ahli Shaklee dan cara join ahli Shaklee

Nak tahu lebih lanjut tentang produk ni atau untuk order boleh hubungi saya di talian

Sms/whatsapp/call 0179753858 (Puan Suriati)

Facebook : Suriati Yusoff
Page : Farish Aryyan Vitamins & Health Supplements

Cod area Kemaman dan Dungun
Pos seluruh Malaysia

2 comments:

  1. meal shakes memang terbukti berkesan ....
    jemput berblog walking ke link sy
    http://bit.ly/YwGoY4

    ReplyDelete
  2. saya pon bagi pada anak-anak dan terbukti berkesan.. kalau demam n selsema xperlu lg bg ubat, just bg mealshake sahaja..

    jom datang ke blog saya
    http://farishmomvittashoppe.blogspot.com/

    ReplyDelete